wtorek, 8 lipca 2014

Stary nowy stolik

W swoich szpargałach znalazłam stary zaniedbany stolik-gazetnik.Trochę nadgryziony zębem czasu ale przy odrobinie wyobraźni i pracy można coś z niego wyczarować.Jako ,że lubię jasne kolory postanowiłam pomalować go na biało z prześwitującymi przetarciami w kolorze lnu.Dopełnieniem dzieła był mały napis w kolorze przetarć na jednym z rogu stolika.
W ostatniej chwili zrobiłam zdjęcie przed malowaniem.



A tutaj efekt końcowy.Kwiaty na stoliku pochodzą z mojej hodowli.






Niedługo pochwalę się czymś jeszcze,ale trochę cierpliwości.
Beata

4 komentarze:

  1. Czekam na zdjęcie fotela. Niecierpliwie :) Żuczek

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry! jaką farbę zastosowałaś? czy szlifowałaś gazetnik przed malowaniem i czy nakładałaś jakąś warstwę zabezpieczającą?
    Pięknie wyszło! gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za uznanie ,zastosowałam farbę Autentico a gazetnik tylko odtłuściłam benzyną ekstrakcyjną i po malowaniu oczywiście nałożyłam wosk.
    Pozdrawiam i polecam te farby .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń